Ministerstvo školstva ignoruje napríklad fakt, že sme v celkovom vybavení škôl druhou najhoršou krajinou z krajín OECD, hneď po Mexiku. Zaostávame vo vybavení laboratóriami, knižnicami a ďalšími pomôckami a absolútne najhoršie zo všetkých krajín OECD sme na tom s učebnicami. Samozrejmosťou nie sú v našich školách ani kompenzačné pomôcky pre deti, ktoré majú obmedzený pohyb, sluch či zrak. Štát očakáva, že ich škole zabezpečia sponzori alebo zruční a ochotní rodičia, ktorí žiakom svojpomocne zhotovia špeciálny nábytok. Z dôvodu nedostatku financií ministerstvo školstva každoročne zamieta aj približne polovicu oprávnených žiadostí škôl o asistenta pre deti so špeciálnymi vzdelávacími potrebami.
Pokračovanie článku: http://blog.etrend.sk/verejna-komisia/koncentracia-moci-skolstvo-nezachrani.html