p. minister,
- Prebehol niekde nejaký pilotný program /zopár škôl/ o korelácii počtu hodín dejepisu s radikalizáciou spoločnosti? Máme vyhodnotené také výsledky? Abo sa to zas šupne na základe dojmov, plošne a potom budeme kukať, že čo to spravilo?
- Existujú kompletne vypracované metodické materiály k tejto problematike, abo sa budú zas tvoriť /učiteľmi/za pochodu, popri vyučovaní, na kolene?
- Máme dostatok fundovaných učiteľov dejepisu na takúto zmenu, abo očakávame, že školy si akovždy poradia a vykryjú dvojnásobný počet hodín dejepisu z vlastných zásob, z iných aprobácií?
- Nie je náhodou za radikalizáciou našej spoločnosti niečo iné ako nedostatok dejepisu na základných školách?
- Nemajú sa za touto dejepisnou bublinkou skryť iné problémy? Napr. podfinancovanie školstva, minimálna mzda nad urovňou tarifných tabuliek zamestnancov školstva, nedokončená tabuľka tarifných platov zamestnancov školstva v súvislosti s predlžovaním veku… a podobne…..
Odpovede nečakám, ale zamyslenie s porozumením snáď môžem……či?
Sebelédi